Particuliere verkoop voortaan alleen online

Per 1 januari 2018 stopt Eppinga Hout & Bouwmaterialen met de fysieke verkoop aan particulieren op de locatie aan de Marconilaan. Particulieren kunnen voortaan alleen nog online bestellen.

Eppinga neemt deze maatregel om al haar klanten zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen. Dat betekent snellere service en kortere wachttijden.

De webshop van Eppinga is inmiddels zo uitgebreid dat iedereen online volledig aan hun trekken kunnen komen. Met meer dan 1.200 producten online, vaak vergezeld van uitgebreide beschrijvingen over de materiaaleigenschappen en de toepassingsmogelijkheden. De klantenservice zorgt online, via Whatsapp, chat en e-mail  waar nodig voor ondersteuning.

Particuliere klanten zijn op afspraak natuurlijk nog van harte welkom om in onze showroom bijvoorbeeld gevelstenen, dakpannen, houten gevelbekleding, deuren of tafels uit te zoeken. Hiervoor kunt u gewoon een afspraak maken met uw contactpersoon.

Particulieren met grotere verbouwplannen kunnen zoals altijd wel gewoon een afspraak maken om advies in te winnen over te gebruiken materialen. “Dan nemen we daar alle tijd voor en is de juiste deskundige paraat.”

Particulieren kunnen vanaf 1 januari nog wel bij ons terecht om zelf hun bestellingen via de webshop op te halen. Daarmee besparen ze de bezorgkosten uit.

 

Klantenservice per Whatsapp:

Per direct is het ook mogelijk om vragen te stellen via Whatsapp. Zo is het eenvoudiger om een foto of tekening te sturen of een vraag te stellen. Via het nummer 0630392339 zijn we maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 17:30. Voeg het nummer dus toe aan uw contacten!

 

 

Voor vragen kunt u contact opnemen via info@eppinga.nl of 0512 – 300 600.

Met vriendelijke groet,

Team Eppinga Hout en Bouwmaterialen

Plaats een reactie